Brza i besplatna dostava za 2 dana - za sve narudžbe veće od 5000RSD (Srbija).
Poslednji tekstovi
Pecanje klenova
09/08/2019 0

Povratak prirodi
08/08/2019 0

D.A.M. pribor i oprema za pecanje
15/07/2019 0

Maver patenti
19/06/2019 0

Informacije o kompaniji SPRO

Tagovi: revir RSS

Povratak prirodi

Pedja Pašćan 08/08/2019 0
James Cooper, guru match pecanja, nam priča o pecanju deverike na prirodnim revirima pomoću method feedera!U poslednjih šest ili sedam meseci sam često pecao na prirodnim revirima, a izdvojio bih Durliegh, Chard i Porth. Većina pecaroša tamo na sličan način pristupa pecanju, najčešće koristeći direktaše i tradicionalni feeder stil. Tokom prvih poseta navedenim revirima, i moj pristup je bio isti takav. To me je nateralo da se osećam kao ovca koja jednostavno ide za stadom. Na osnovu svog iskustva, znao sam da je ponekad različit pristup sve što vam je potrebno za uspeh. Deverike su moja glavna...

Pedja Pašćan 24/05/2019 0
Dipovi iliti umakaljke su nezaobilazan deo pribora za pecanje svakog modernog šarandzije. Svi ga koriste, mnogi kupuju gotove, neki ih prave sami, ali da li je svima jasno šta je u stvari dip i koju ulogu ima u našem ribolovu?Iz iskustva znam da mnogi misle da je to sredstvo kojim pospešujemo miris i povećavamo atraktivnost naših mamaca na udici tj. na dlaci, kako bi kada padnu na dno jače mirisali od mamaca kojima smo prihranili mesto, pa da ih na osnovu toga šaran radije odabere.Naravno da je to logično, tako jeste, samo što je to jedan deo priče. Drugi deo je mnogo bitniji i kopleksniji. Kv...

Pedja Pašćan 23/05/2019 0
Pravljenje sopstvenih mamaca me interesuje od početka moje pecaroške karijere.Oduvek sam želeo da napravim takav mamac koji će riba, među mnoštvom drugih, bez razmišljanja izdvojiti i zagristi. To sam postizao na brojne načine tokom godina, a uvek sam se trudio da svoje mamce prilagodim situacijama i lokacijama koje imam pred sobom. Pretprošle godine, na primer, pecao sam chod rig-om na Wellington Country Park reviru. Napravio sam veoma izazovne pop up miksove ukalupljene u plutu, što je jedan veoma specifičan mamac, na koji sam bez problema postavio Choddy udicu veličine 6. Ta moja taktika se...

Pedja Pašćan 22/05/2019 0
James Armstrong nam otkriva kakve je sve prepravke izvršio na ovoj prezentaciji od kada je počeo da je koristi...Ovaj rig koristim još od mladalačkih dana, od vremena kada sam sa svojih 15 godina počinjao da pecam šarane na Dovecote jezeru. Isprva sam eksperimentisao sa pecanjem šarana na plovak na manjim revirima, ali na ovom jezeru sam po prvi put osetio šta zapravo znači pecati šarana. Takođe, to je mesto na kojem sam prvi put upotrebio ovaj zadivljujući rig! U to vreme sam koristio Kamasan udice, ne sećam se tačno koje, ali uglavnom one iz „B serije“. Njih sam vezivao na Kryston Snake Bite...

Pedja Pašćan 22/04/2019 0
U mnogim situacijama, hvatanje šarana se često svodi samo na korišćenje jednostavne i funkcionalne opreme sa besprekornom mehanikom. Kao i mnogi drugi pecaroši, i ja imam svoju ličnu verziju sveobuhvatne opreme koju koristim i volim više nego druge.Kada vezujem svoju opremu, uvek se trudim da držim tri pravila na umu i da ih nikad ne prekršim: diskretnost, mehanika opreme i oštrina udica. Prateći ove principe, osećam da sam spreman da se suočim sa različitim situacijama koristeći samo jednu opremu. Naravno, uvek mogu da menjam neke stvari poput veličine udice, dužine dlake ili čak veličine olo...

Pedja Pašćan 02/04/2019 0
Danas moj tata i ja idemo na reku da pecamo. To smo radili i prošle godine a nadam se da ćemo danas biti podjednako uspešni kao i tad.Isplanirali smo da ustanemo rano, kako bismo posmatrali izlazak Sunca sa obale i za to vreme uživali u toplim napitcima. Tata će piti kafu sa šlagom a ja čokoladno mleko. Dok smo prilazili posmatrali smo brodove kako vrše navigaciju. Zanimljivo je kako oni to uspevaju i tokom noći, kada je mrkli mrak. Ovo se takođe odnosi i na ribe, jer i one moraju stalno da se orijentišu kroz strujanje vode. Ja bih se verovatno odmah izgubila ali ribe imaju bolja čula i čitav ...

Pedja Pašćan 21/03/2019 0
Hvala bogu, pristup pecanju koji se ogleda u sloganu „uhvati i pusti“ postaje sve prihvaćeniji i popularniji među pecarošima, a to će se svakako odraziti na riblji fond i na budućnost šaranskog pecanja uopšte. Na žalost, ni to nas ne sprečava da ozleđujemo ribu. Često možete naići na ribe sa ogrebotinama, ožiljcima, poderanim ustima ili povređenim perajima, a to je sve zbog nesmotrenih šarandžija. Ja nemam običaj da stavljam ribu u čuvarku, puštam je odmah po izvlačenju na obalu. Ipak, ne možete kriviti nekoga ko ribu ostavi u čuvarci kako bi mogao da sačeka dnevnu svetlost i da napravi bolju ...

Adam Penning će nam pokazati kako da tokom zime uz pomoć jednog jednostavnog riga olakšamo sebi pecanje na crviće...U toku je zima a to znači – crvići, male udice i monofilamenti. Šaranov metabolizam se tokom hladnijeg vremena značajno uspori. Posledica toga je da šarani ne konzerviraju dovoljno energije i stoga se hrane u kratkim i manje agresivnim intervalima. Uz malo promišljanja i uz promenu taktike, još uvek imate sasvim fine šanse da ulovite zimsku lepoticu. Uspomoć iskustva prikupljenog na nekoliko poslednjih izleta sam došao do zaključka da su crvići pravi izbor, pogotovo na revirima u...