Brza i besplatna dostava za 2 dana - za sve narudžbe veće od 5000RSD (Srbija).

100 dana tretmana

Postavio sportski ribolov 25/07/2013 0 Komentara Ribolovački pribor i oprema,

Polovinom minulog leta sam od firme Ignjatov Tackle iz Vupertala dobio ponudu da kao test-ribolovac učestvujem u akciji isprobavanja srednjeronećeg voblera Alex Ritmo Five. Prihvatio sam taj predlog sa velikim zadovoljstvom i nestrpljivo čekao da mi stigne paket sa varalicama za koje sam se zainteresovao čim sam ih video na sajtu www.ignjatov-tackle.com. Premda sam na osnovu slike imao utisak da ove varalice dobro izgledaju i da su pedantno napravljene, kada sam ih konačno uzeo u ruke ostao sam bez reči pred preciznošću izrade, lepotom dekora i zaista vrhunskom završnom obradom.

Odmah sam upisao Alexu po jedan veliki plus za udice i alkice, koje su odgovarajuće veličine i veoma dobrog kvaliteta (što se u poslednje vreme ne sreće uvek čak ni kod najskupljih veštačkih mamaca), pa nema potrebe za njihovim menjanjem. Pakta je dobro fiksirana i idealne je čvrstoće – veoma je jaka, ali ne i sasvim kruta, pa se (kao što ću se kasnije uveriti) ne lomi u kontaktima sa kamenjem na dnu niti od udara o tvrde predmete pri pogrešnom zabačaju.

AKCIJA: Na probu sam dobio Ritmo Five u četiri dekora (od osam, koliko se u Nemačkoj može kupiti), pa sam mogao da ga isprobam na različitim vodama i da pecam bez straha od gubitka varalice. Najviše uspeha imao sam sa dekorima TS (Threadfin Shad) i PR (Perch), što je razumljivo kada se ima u vidu da sam najviše vremena pecao na kristalno prozirnim vodama, na kojima su prirodni dekori najlovniji.
Za prvu probu sam odabrao Greifsvalder Boden (Greifswalder Bodden) – zaliv površine preko 500 kvadratnih kilometara, u Južnom Baltiku, sa brakičnom (slatko-slanom) vodom i velikom populacijom štuka i bandara, koje sam na Alex Ritmo Five uspešno lovio u plićim delovima, između podvodnih brežuljaka od peska.
Pre no što sam zabacio, mislio sam da je šteta što ovaj vobler nema zvečku, ali sam posle prvog zabačaja i nekoliko okreta ručke rekao sebi da ona nije ni potrebna varalici koja tako energično i izazovno vibrira. Posle samo nekoliko hitaca već sam se slikao sa jednom osrednjom štukom ulovljenom na ravnomerno vođenje, pa sam rešio da probam da Ritmo Five vodim trzanjem, kao tvič ili laki džerk. Pokazalo se da je i tako lovan, posebno za bandare, koji teško mogu da odole sporom izranjanju ovog mamca tokom pauza u povlačenju.

Nakon prvih nekoliko dana testiranja bio sam prezadovoljan, kako lovnošću voblera, na koje sam dobio preko 20 riba, tako i činjenicom da su i dalje savršeno radili, dok su se tragovi brojnih bliskih susreta sa oštrim štučjim zubima jedva nazirali na odlično zaštićenoj balzi, i pored toga što je zaštitni sloj laka vrlo tanak.
Nakon povratka sa godišnjeg odmora u više navrata sam pecao na Ritmo Five na jednoj šljunkari u blizini mesta u kom živim, koja je znatno plića i zatravljenija od gore pomenutog Baltičkog zaliva. Mada ovaj vobler pri ravnomernom vođenju zaranja do 2 m (što i proizvođač tvrdi), uverio sam se da sa čestim pauzama, praćenim olabavljivanjem strune, može uspešno koristiti i na mestima na kojima dubina ne prelazi 1 m.

ZAKLJUČCI: Alex Ritmo Five krasi više nego dobar ddnos kvaliteta i cene. Vobler je precizno napravljen, trajan i lovan, a snažna vibracija će učiniti da ga ribolovac od početka baca sa velikim poverenjem, što je značajan faktor uspeha. Zbog svega toga je ovaj mamac dobio stalno mesto u kutiji koju uvek n osim na vodu, a ubeđen sam da će se izboriti za svoje mesto pod suncem na nemačkom tržištu, bez obzira na veliku konkurenciju koja na njemu vlada.
Zahvaljujem se i ovim putem firmi Ignjatov Tackle što me je uključila u svoj test-tim, a svim čitaocima Ribolova želim lep provod na pecanju.