Zašto SportskiRIBOLOV?
Poklon 5% posle svake kupovine!
Poklon 5% posle svake kupovine!
01/01/2014 15

100% sigurna kupovina
100% sigurna kupovina
01/01/2014 3

Praćenje pošiljke (Srbija)
Praćenje pošiljke (Srbija)
08/10/2011 0

Oznaka poverenja E-Trustmark
Oznaka poverenja E-Trustmark
26/08/2016 2

Pravila i uslovi

Sajt "Sportski RIBOLOV" preduzeća "e-Market" je kompletno posvećen Vašem potpunom zadovoljstvu. Ako imate bilo kakvih pitanja, sugestija ili komentara, molimo Vas kontaktirate nas.

 

Obavljanje kupovine
Obavljanje kupovine ne može da bude lakše. Samo pretražite naš katalog, zatim kliknite na bilo koji proizvod koji želite da kupite i dodajte ga u korpu klikom na dugme "DODAJ U KORPU". Nakon što ste završili selekciju proizvoda, kliknite na dugme "NARUČI" i bićete pitani za par detalja koji nama trebaju kako bismo zadovoljili uslove vaše narudžbe. Sve narudžbe zavise od stanja na zalihama i redovno (sedmično) se ažuriraju. U retkim situacijama ćemo morati otkazati vaše porudžbine ako na zalihama nema traženih proizvoda.

Za porudžbine u Srbiji omogućeno je plaćanje prilikom dostave (bez kartica). 


Raspored slanja
Srbija - Ukoliko je naručivanje izvršeno do 10h radnim danom, pošiljka se šalje isti dan i biće isporučena odmah sutradan. Sve narudžbe koje se izvrše posle 10h radnim danom šalju se narednog radnog dana. Sve narudžbe koje primimo u petak posle 10h i tokom vikenda biće poslate u naredni ponedeljak. Vreme dostave od momenta slanja je 24h, tj. sutradan (i subotom). 

 Međunarodne pošiljke obično stižu u roku od 7 do 10 radnih dana.


Porudžbe na čekanju
Ako vaš proizvod nemamo na zalihama a ipak se odlučite na kupovinu, po vašoj želji, sačuvaćemo vašu narudžbu kako bismo što pre nabavili traženi proizvod i isporučili ga.


Naplata taksi
Sve cene su sa već obračunatim PDV-om (PDV 20%) i ne postoje nikakve dodatne takse koje se obračunavaju. Cene koje vidite na našim stranicama su konačne!

 

Reklamacije

U potpunosti se pridržavamo Zakona o zaštiti potrošača, i više od toga. Drage volje ćemo zameniti ili nadoknaditi svaku vašu nekorišćenu ili oštećenu pošiljku, ako nas kontaktirate u roku od 14 dana od dana prijema. Ukoliko Vam je odeća ili obuća neodgovarajuće veličine, slobodno nas kontaktirajte kako biste je zamenili i dobili odgovarajuću. Reklamaciju podnesite elektronski OVDE, a vaš primerak dobijate na email. Zakonski smo dužni da odgovorimo u roku od 8 dana od prijema reklamacije, ali taj period je kod nas mnogo kraći.

Zamena robe ne mora povući za sobom ponovno plaćanje poštarine.

U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, potrošač može da pošalje robu o trošku trgovca kurirskom službom City EXPRESS doo sa kojom imamo ugovorni odnos.

 

Vansudsko rešavanje spora
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies. Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Nakon isteka jedne godine od dana podnošenja (bezuspešne) reklamacije, potrošač gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

  • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
 

Povrat novca
Pri povratu novca, novac možemo vraćati na kreditnu karticu korišćenu prilikom kupovine kod nas ili uplatom na tekući račun kupca (ukoliko je placanje izvrseno virmanski ili prilikom isporuke). Molimo vas da nam dozvolite 1-2 naplatna ciklusa da se povraćen novac pojavi na vašem računu.

 

Kontakt

Ako želite da uspostavite kontakt sa nama, možete poslati email na adresu sport.ribolov@gmail.com (kontakt forma: email), alternativno, možete nas pozvati na broj +381 61 684 06 81.


Politika privatnosti
Sportski RIBOLOV ne daje informacije o kupcu trećim licima. "Cookies" se koriste pri naručivanju kako bi mogli da pratimo sadržaj vaše korpe.