Dobro došli prijavite se ili kreirajte nalog.
Postavi pitanje

Pošalji

Pročitaj pitanja i odgovore

Česta pitanja

Da li je moguće plaćanje prilikom preuzimanja?
Plaćanje prilikom preuzimanja je omogućeno kupcima iz Srbije. Sam sajt nudi tu opciju prilikom procesa naručivanja.

Kako da znam kolika je cena poštarine za moju narudžbinu?
Prilikom naručivanja, sajt utomatski obračunava poštarinu u zavisnosti od zadane adrese isporuke i težine pošiljke. Cena poštarine se prikazuje pre završetka procesa naručivanja, pre potvrde narudžbe! Znači, kompletan iznos sa poštarinom ćete videti pre završetka naručivanja, nakon čega možete potvrditi narudžbu. Tek tad ste uspešno izvršili naručivanje. Tabela po kojoj se računa poštarina se nalazi na stranici Dostava i Povraćaj.

Sta se dešava sa pošiljkom ukoliko se u vremenu iporuke ne nalazim na adresi (na poslu sam , u gradu i sl.)?
Prilikom registracije na našem sajtu, obavezni ste da ostavite Vaš broj telefona. Naša preporuka je da to bude broj mobilnog telefona.  Telefon, između ostalog, služi kako bi Vas kurir kontaktirao ukoliko niste na naznačenoj adresi. Tom prilikom možete se dogovoriti direktno sa kurirom o mestu i vremenu preuzimanja paketa.

Za koje zemlje je omogućeno plaćanje prilikom dostave?
Plaćanje prilikom dostave je omogućeno za Srbiju i BiH.

Za koje vreme ću dobiti pošiljku koju sam naručio?
Slanje pošiljki za Srbiju vrši se svakim radnim danom u 10.00h. Pošiljke koje se naruče tokom vikenda biće poslane u ponedeljak u 10.00h. Pošiljke se šalju ekspres kurirskom službom koja garantuje isporuku narednog dana od dana slanja (osim nedeljom). Za isporuke u Srbiji omogućili smo online praćenje pošiljki, uputstvo kako da pratite pošiljku pogledajte na: Praćenje pošiljke. Za ostali deo Evrope maksimalno vreme koje je potrebno za pristizanje pošiljke na Vašu adresu je 7 radnih dana .

Vaš sam kupac i na email dobijam poštu sa naslovom Promena stanja narudžbe. Šta to znači?
- odmah pošto izvršite naručivanje stiže Vam email o statusu narudžbe sa naznakom "Nerešen". Što znači da ste uspešno izvršili naručivanje u našoj online prodavnici, te da je narudžba u procesu rešavanja.
-po prijemu Vaše narudžbe, naš operater menja stanje narudžbe u "Obrađuje se"  i obaveštava kupca na emal o promeni stanja narudžbe. Ovim započinje proces pakovanja, adresiranja i organizovanja transporta pošiljke.
- Zadnje stanje narudžbe je "Poslato". U momentu kad dobijete na svoj email obaveštenje o promeni statusa narudžbe sa naznakom "Poslato", Vaša narudžba je uspešno uručena kurirskoj službi i veoma brzo je očekujte na adresi koju ste naveli (za Srbiju to je odmah sutradan)

Da li je potrebna kartica za plaćanje preko interneta kako bi izvršio/la naručivanje?
Na sajtu Sportski RIBOLOV je omogućeno plaćanje karticama (Visa, Master, ) i PayPal-om za sve naše korisnike. Korisnicima iz Srbije i BiH, pored opcije plaćanja karticama, sajt automatski nudi i opciju plaćanja prilikom dostave. Ti korisnici mogu da odaberu  opciju "Plaćanje prilikom dostave", prilikom čega nije potrebna kartica kako bi se izvršilo naručivanje.

Kako da primenim kupon popusta na svoju narudžbu?
Ukoliko posedujete kupon popusta, možete ga veoma jednostavno primeniti i ostvariti popust u našoj prodavnici. Kad odaberete željene artikle, kliknite na dugme "Korpa" (gornji deo sajta). U donjem delu otvorene stranice videćete dugme "", selektuje dugme i pojaviće se polje gde ćete uneti svoj 'kod' kupona. Zatim kliknite na dugme "Iskoristi kupon". Ukoliko je kupon važeći, odmah ćete dobiti tekst sa potvrdom.  Posle ovoga možete nastaviti proces naručivanja i pre konačne potvrde videti ostvareni popust.

Da li negde mogu pogledati vaše artikle?
Jedina maloprodaja koju imamo je online maloprodaja na ovom sajtu. Robu šaljemo direktno iz magacina ovlaštenih distributera. Različiti robni brendovi se šalju iz raličitih magacina u Srbiji, a adrese magacina zavise od sedišta zastupnika. Zbog takvog načina nabavke i distribucije (bez lagera) obezbeđujemo: manju cenu artikala, kompletniju ponudu nego u klasičnim prodavnicama, kao i zagarantovanu orginalnost artikala s obzirom da ih dobijamo direktno od ovlaštenog zastupnika. Nemogućnost direktnog kontakta sa artiklima nadoknađujemo mogućnošću povrata ili zamenom u veoma kratkom vremenu.